-.-

Ingen bra dag idag, inte alls.. Ingenting känns bra.. Hatar såna hära dagar..
Tänker tillbaka på hur allt en gång var, innan det började gå utför.. Fick höra igår av min kära mamma att jag förstört hela min framtid, tack mammsen, det värmer att höra.. Verkligen..! Men andra ord påstår du att jag förstört mitt liv.. Inte riktigt vad man vill höra av sin mamma, är det inte du som ska finnas där o stötta o puscha mig?
Jag vet att du finns där när jag verkligen behöver dig, men var är du alla andra gånger? Alltid är det klagomål jag får höra av dig o när jag sen förklarar för dig hur det känns o höra det dag ut o dag in, att jag inte mår bra av o bo här.. Då blir du arg o ska klaga ännu mer.. Fattar du inte vad du gör med mig?
Jag vet att jag inte heller är perfekt, men jag försöker.. Jag gör så gott jag kan för att du ska bli nöjd, men när jag aldrig får igen nått känns allt så fruktansvärt meningslöst. Du tar bort min gnista.
Jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här o att här inte är bästa stället att skriva om det, men jag måste få det ur mig, o du lyssnar inte. Du hittar bara massa fel hos andra, aldrig är det du som står för det.. För du är ju så jävla perfekt! Enligt dig själv.

Det finns så mycket mer som känns skit just nu.. Men det är sånt som aldrig kommer bli offentligt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0