.-.

Så, nu känns det lite bättre.. Finns forfarande lite som svider men det mesta har avtagit.. Har sökt lite jobb.. Städare, inget jag vill egentligen men det är bättre än ingenting.. Sökte som barnflicka med. =) På hemfrid.. Nån som vet nåt om det?
Nu var det sökt iaf..
Sen har jag plockat undan alla kläder som har legat över hela mitt rum, samt plockat upp sakerna från min väska sen jag var i Göteborg.. Finns dock massa mer jag skulle behöva göra.. Men jag orkar verkligen inte..
Måste höra av mig till doktorn igen med tror jag. Har fortfarande samma bekymmer, inte lika jobbigt men dom finns ändå kvar.. Ska höra lite hur lång tid det tar innan det borde försvinna.. Tog sista tabletten idag.. Kanske känns bättre imorgon.. Vem vet..


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jennan

ja, jag har hört talas om hemfrid! Sara jobbar där dessutom!

2010-05-18 @ 19:44:51
URL: http://jeennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0