-

Bättre dag idag.

Såå, gårdagen..
Började med att jag gick till Täby centrum för att möta upp Natalie.. Helt otroligt vilket väder det var, sommarkänsla på hög nivå :D Väl framme gjorde vi det som skulles, sen vart det en glass på det, som Natalie förövrigt tappade nästan direkt när vi kom ut ;) Så in igen o hon köpte en ny, för 5 kr när hon egentligen skulle betalat 15, vilket var hälften av det den kostade i vanliga fall.. Men en 5krona var hon snäll o la fram o vi gick :P
Satte oss ute vid fontänen o pratade om allt mellan himmel o jord.. Sen in igen, blev strax efter det hemgång, då jag även då gick hem =)
Väl hemma vart det att slumra till i soffan, sen middag.. Senare kom Maj med bilen o hämtade upp mig, md bilen. O varför inte då passa på att köra fel? Jo, men självklart gör hon det.. Hur hon lyckades kommer jag nog aldrig förstå, hon bor 3 min från mig med bil, en väg hon borde kunna med ögonen förbundna :P
Men iaf, till slut kom hon rätt o vi åkte till Arninge.. Sen vidare mot Vallentuna för att sen ta Väsby vägen hem.. Väl utanför mitt hus blir vi sittandes o pratar på länge än det var tänkt.. Men va tusan, inte ofra vi ses egentligen. Vi har en del att prata om dom gångerna vi väl ses då.

Idag då..
Var o jobbade med mina tjejor, Bellsan var förkyld o Madde fick vara hemma hon med för att hon skulle bli för ledsen om Bellsan fick stanna hemma med mig men inte hon, enligt hennes mamma.. Så det var jag tjejerna o 3 arbetare där.. Trevliga filurer det där =) Tjejerna blev helt paralyserade av dom, tror aldrig jag sett dom så lugna förr, men dom vågade nog inte springa runt med läskiga män i hela huset :P
När Therese sen kom hem erbjöd sig en av dom att köra mig hem, Thereses gamla arbetskamrat.. O vad hade inte han för bil om inte en Corvette ;) Sjukt tuff är jag iaf som åkt i den ;D
Meen, kvällen har inte spenderats speciellt vettigt.. Har skit ont i skallen med..

Ska tydligen jobba imorgon med, har dock ett problem.. Jag har ingenting att åka på "/ Hade tänkt gå till centrum o köpa nåt så jag kan ta mig fram, men nej nej.. kl 8:15 ska jag vara på plats imorgon så det hinns inte innan.. O inte har jag några pengar på mobilen heller.. Detta kommer bli ett mysterium. Bara hoppas mamma är ledig o kan köra mig, annars vette fasen hur jag gör "/

Nu ska jag upp o stoppa i mig en macka


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0