:)

Igår färgades äntligen mitt hår, nu är jag snygg :D
Fast det sitter fast massa färg i min hårbotten o lite i pannan o så, inte lika snyggt dock. Men va tusan, de försvinner.. Har redan fått bort en del då jag skrubbade skallen när jag kom hem. Skrubbade kanske var att ta i, men gnuggade gjorde jag iaf =)
Meeen, dagen började så att jag mötte upp min fina Natalie i centrum för att sen ta roslagsbanan till UM. Hata undersökningar "/ Men det gick bra, känner att jag börjar få ett band med min barnmorska, Haha :p Ska iaf dit imorgon igen för ingen hade sagt att jag inte fick kissa innan jag kom =O Så imorgon, PÅ MORGONEN!!! , ska jag dit igen o hoppas det går vägen..
Sen åkte vi till centrum så jag fick sätta in mina pengar på kontot, var otroligt skönt att det inte var samma tant som dom 2 senaste gångerna. Hon fattar ingentint, frågar mig flera gånger om det är på konton jag angivit nummret till som jag vill ha in pengarna på, är inte det självklart? Sen ska hon veta om det är mitt personliga.. För det första har jag bara ett konto så JA, det är på det kontot jag vill ha in pengarna, o för det andra så JA, det är mitt personliga.. Hon är iaf väldigt irriterande.. Svenska kan hon knappt heller.. Men idag fick jag en annan, 2 min sen va allt klart =)
Tog sen bussen till Hägernäs för att hämta upp Natalies "systerson". Tog med honom på en glass på donken, satt där o mös i solen sen vidare till lekplatsen vid vattnet.. Måste bara påpeka hur söt Natta var, röck till för minsta lilla Sebba gjorde.. Tror hon kommer bli "hönsmamma" min söta Natalie =)
Efter 3 timmar ute begav vi oss hemåt o Ia kom hem så vi gick till Kiosken medans vi väntade på att bussen skulle komma. O dom hade BARA klubbor med tuggummi i, Besviken.. Men jag köpte en ändå :)
Sen hem o äta mat o duscha håret =) Sen hamnade jag här..
Ska kolla lite jobb o så, mamma är arg för jag inte har nåt.. Usch vad sur hon var när jag kom hem.. Kan iofs förstå henne.. Har inte gått vidare bra för mig, varken nu eller tidigare.. Men det ska vi inte gå in på nu..
Sommarjobb SKA jag iaf ha.. o sen när plugget drar igång SKA jag ha extrajobb.. Nu fan ska jag ta tag i mitt liv, allt ruttet ska bort o jag välkomnar det nya bra =D

Nu ska jag söka söka söka :)

Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Magnus L

Lycka till med jobbsökandet :)

2010-04-13 @ 09:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0