Gårdagens inlägg jag glömde publicera :P

Idag har jag vart med min fina Natalie, vilket alltid är lika kul =) Blev så att jag åkte till henne o kollade Avenyn som gick på repris, missade det igår. Sen vart det en prommis till Sabis för att köpa mat, hem igen käka o senare iväg till UM. Var en snabbis till centrum efter det. Sen hem.. O smiidig som jag är har jag ingen koll alls på när bussen går, den har tydligen ändrat tider :O.. Missar den iaf med 3 min WIHOO!! inte alls.. Fasen vad ruttet allt kändes. Bestämde mig för att knata hem, i regn o kyla. Annat var det i Göteborg, massa sol sol sol.. Fy satan vad jag vill tillbaka.. Inte bara för vädret dock.. Saknar min pojke.. Men den som väntar på nåt bra väntar aldrig förlänge så det är bara att stå ut..
Men det är fruktansvärt tomt, min säng är för stor för att sova ensam i.. Ingen som ligger o håller om en när man ska sova.. Ingen att mysa med alls.. Trist..
Meen, det kommer bli bätte.. Det kommer inte alltid att vara massa mil emellan oss. Förr eller senare åker jag ner för att stanna.. Om det blir som det är prat om nu är det inte allt för länge kvar till dess. Kanske förflyttar mig ner dit ganska snart, kanske pluggar där.. Det som tar imot är dock alla förbaskade lån jag kommer tvingas ta, tänker inte låta honom stå för allt.. Det skulle inte kännas rätt, gjorde det inte ens när jag var nere nu... Vill inte behöva leva på någon annan.
Meen.. Det löser sig..

Imorgon ska jag iaf träffa Natalie igen :D Ska ta oss till Arninge, måste köpa schampoo, balsam o tvål.. Det är billigt där ;)
Smidig som jag är glömde jag min tvål i Gbg =( Tragiskt men sant.. Hoppas för hans egen skull att han inte använder den, iaf inte allt. Den luktar gott o jag vill ha den =)

Tjingeling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0