Hemma =)

Så, nu kan jag fortsätta (:

Väl framkommen till jobet blir det massa gos o bus med mina flickor =) Märktes dock att dom vart på dagis efter långledigt. Oj vad gnällig speciellt Madde var.. Hon var inte o leka med riktigt.. Första timmen var okej, sen slog det om.. Bellsan kunde jag lägga för det var dags för henne.. Madde skulle vara uppe 1 timme till.. Therese åkte o handlade o där satt jag med en unge arg som ett bi för att mamma hade "övegett henne". Försökte förklara för henne att mamma kommer sen, men nej nej. Jag var dum o hon ville att jag skulle åka hem till mitt hus, för jag bor ju faktiskt inte i hennes :P Lite söt var hon men sen blev de lite mycket.. Efter mycket om o men börjar hon lugna ner sig o Therese kommer hem o jag kunde även fara hem till mitt lugn :) Skönt! Vart lite mat på de sen film.. Slocknade sen, så förbannat trött.

Så över till idag, skulle var på möte på Af idag. Men så blev det visst inte.. Inge smart drag av mig inte.. Men va ska man göra åt de nu.. Får ringa dom imorgon o bestämma en ny tid.
Vart att åka till mina tjejer idag med. Idag var det glada miner man möttes av, OJ vad Bellsan va gossjuk idag, hur mysigt som helst. Hon får en att smälta =)
Gick sen ut alla 4, jag flickorna o Therese.. Vart mycke spring o lek. Efter nån timme gick vi in igen, Bellsan somnade, 30 min innan hennes sovtid.. Jag fixade lite till Madde o äta sen lekte vi lite innan hon blev trött o ville kolla barnTV, vilket  vi gjorde.. Hon höll på att somna mot mig så vi böt om till hennes pjamas o mös ner henne i fotöljen, 5 min senare sover även hon. Också 30 min innan hennes sovtid.. Så där satt jag o kollade barnTV för mig själv med en sovande Madde. Sötunge =)
Therese kom ner o jag åkte hem.

Sitter nu här igen o ördriver tiden tills även jag ska sova =)

Imorgon väntas det att träffa min finaste Natalie igen, o gud vad jag älskar denna tjej. Hon är unik. <3



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0