Idag då :)

Tog 10.38 bussen mot centrum för att träffa min fina vän Natalie idag igen.. Även Magnus, hennes pojkvän skulle få äran att föjla med oss =)
Vi gick till bibblan för jag måste ha 3dje boken, men självklart fanns den inte.. Den 7 skulle den komma in o då ska jag ha den! Sen begav vi oss till bussen som tog oss till Arninge.. In på ÖB o köpa Schampoo. balsam, tvål o en tandborste.. Nu e jag nöjd. Min fining hade även satt in pengar till mig, 47kr mer än han skulle ;) Tackar o tar emot :) Hihi!
Men iaf.. Natta skulle köpa en MP3 så vi gick in på ElGiganten, Hejade lite på Diana.. Sen till bussen som kom samtidigt som oss, skönt! väl framme vid centrum står min buss inne, blev lite glad för då skulle jag komma hem på samma klipp, men samtidigt som jag går av ÅKER HAN!! =O Gubbjävel..
Men det gav oss tiden att gå in o köpta varsin glass sen dom tog bussen hem o jag började knata hemåt för mammsen o pappsen skulle plocka upp mig :)
Lite mat på det o sen vidare till K-Rauta som nyöppnat i Järfälla.. Jag körde, både dit o hem.. Tänkte bara påpeka det ;) O jag är faktiskt duktig på att köra, ingen skadades idag heller =)

Nu ska jag väl försöka städa mitt rum, var ett tag sen jag gjorde det o känner att det är på tiden..
Notera att jag sa försöka ;)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0