Meningslös dag

Idag har det inte hänt ett piss, helt dött.. Igen..

Igår var jag iaf o jobbade på kvällen.. Bellsan, som brukar vara väldigt avvaktande när jag kommer var raka motsattsen igår.. Först kommer Madde o ropar Heeej Fiie sen kom en till sötnos o stack fram huvudet med ett Hejhej.. Så söt:) Therese hade lockat hennes hår, hon var så otroligt söt. Såg ut som en liten gumma i håret :)
Men iaf, de va inte det jag skulle komma till... Hon kom fram till mig o ställer sig o kollar upp på mig, precis framför mig. Hon är inte högre än till midjan.. Jag smiter förbi för jag har inte fått av mig jackan än.. Hon kommer efter o ställer sig framför mig igen, kollar upp med världens sötaste leende o får ur sig ett Hejhej igen o armarna flyger upp. Plockar upp min solstråle o hon ger mig mysigaste kramen på länge :D Nån minut senare vill hon ner o hon springer o hämtar massa leksaker som hon sen kommer o visar för mig o ger mig en snabb kram, sen iväg igen.. Några såna vändor blev det. Min tjej =) Tyckte det var underbart att det gick så bra från början o kände att den här kvällen kommer bli hur bra som helst varpå jag får veta att Bellsan inte ens ska vara hemma :O  Hon skulle tydligen till mormor o sova där.. Så det skulle bara vara jag o Madde.. Men det finkade ju det med =)
Gav Madde hennes godispåse o startade Heffaklumpen.. När den är slut säger hon : Nu är klockan väldigt mycket!
Hon har aldrig sagt så förr, alltid när jag har henne på kvällen vill hon vara uppe så länge som möljigt. kl kan börja närma sig 21.30 innan hon börjar bli trött.. Men igår var kl strax innan 20.. Satt henne på pottan o gick o hämtade hennes pjamas. På med den o bäddade ner henne i fotöljen, hon brukar somna där.. 10 min senare sover hon.. Väntar 15 min innan jag bär upp henne för att hon ska hinna somna in o sen är det bara jag uppe..
Tyckte det blev lite ensamt så jag ringde min fining =)
Mikael o Therese kom hem runt 11 o pappa kom o hämtade mig så jag fick köra hem =)
Väl hemma vart det Spindelharpan för mig o pappsen.. Vi är grymma =D
Tänkte sen kolla Avatar men vart så trött så jag stängde av.. Somnade nog på en gång..

Kollade Avatar idag istället =)
Nu ska jag gå o göra någon nytta..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0