-

Ingen bra dag idag, inte alls. Vaknar o kollar mobilen med hopp om ett sms av dig. Men det var tomt. Kände saknaden utav dig, så som jag inte kännt den på hela veckan.
Jag Älskar Dig!
Jag tror inte det var ett misstag att lämna dig, för jag tror det gav dig insikten av att du inte kan behandla en människa hur som helst. Men jag vill inte förlora dig. Är det för sent var det du sa att du kände för mig inte äkta.

Jag har vart osäker, tänkt "jag klarar mig utan honom, jag klarar mig själv" Men N, Jag behöver dig. Du kanske inte är den bästa men för mig är du det. Jag vet inte vem jag är utan dig.
Ingen är perfekt, alla har fel, även jag.

Men dom här dagarna har bevisat att det är dig jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0