Seeeg dag!

Usch vilken seg dag det vart idag. Vaknade o skulle egentligen på första mötet hos Annika, för att prata om min osäkerhet i mig själv. Men hade ångest över de, så jag ringe o avbokede.. Skulle kanske bitit i det sura äpplet o gått dit? Men men, lätt att vara efterklok..
Dagen har i stort sätt bestått av massa avsnitt av PH från flera år sedan som visas på tv4play.. Trist liv man har! Inget bättre för mig :p
Fast mitt i alla avsnitt får jag ett ryck o går o fixar med disken, kör igång en maskin o handdiskar det som inte får plats, inte alls likt mig. Brukar låta mamma eller pappa fixa det när dom kommer hem men kände mig snäll idag =)
Kvällen kommer nog inte spenderar speciellt mycket vettigare än dagen. Ska försöka sätta mig med teoriboken, men det är såååå tråkigt att läsa teori. Fast jag måste väl, får ju inget körkort om jag inte klarar alla delar...
Sååå, imorgon ska jag träffa min fina Natta =) ska kanske lura med henne på en åktur runt i olika centrum, MÅSTE HA JOBB! Detta funkar inte mer, att inte göra nått vettigt på dagarna. Vill ju känna att jag gör nån nytta, kan inte sitta här o ruttna bort mera.. O utan jobb får man inga pengar, vilket betyder att man inte kan göra något o de e inte heller kul. då blir man ju fast här ändå. BÄTTRING på mig =)
Men iaf, på kvällen är det tänkt att det blir restaurang med min kära familj o min underbara farfar o hans sambo Inger. Mycket trevligt kan det nog bli =)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: KNETHZOOOOOOR

"Mycket trevligt kan det nog bli"

KAN?!?!?!? Det KOMMER bli MYCKET MYCKET trevligt! Eftersom jag är med :)

2010-03-29 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0