Inte som planerat

Denna kväll vart inte som planerat. Vi skulle ha fruktansvärt kul, blev dock inte riktigt så.
Börjar med att vi får stå i kö i 45min. Under den tiden blir man ner trampad och knuffad från alla olika håll. Vart riktigt förbannad o bytte nog både det ena och det andra ordet med en del. Men in kom vi.
Höjdpunkten i kön måste dock vara att jag mötte en gammal vän där, Matilda. Var sjukt länge sen vi såg, tror vi kom från till att det måste vara mellan 6-7år sen sist. Kul att se henne var det iaf:)
Väl inne blev vi stående i ännu en kön, denna gång till toaletterna. Gick lite fortare där ;) begav oss sedan upp för o köpa varsin dricka. Cidern smakade APA. Ni som smakat laxeringsmedel, ni har även smakat cidern på Berns ;) FY FAN. Köpte en drink istället då cidern inte gick att dricka. Var dubbelt så dyr som det brukar vara o glaset var fullt med is. Skit ställe, jag kan inte med handen på hjärtat säga att stället var bra. Inte ens musik kunde dom. Usch, dit kommer jag inte gå igen.
Sitter iaf på bussen nu, har ingen aning om hur den åker, fattar inte riktigt. Tror det kommer ta ett bra tag innan jag är hemma. Inte okej då jag är riktigt trött och har ångest över saker jag borde gjort istället för att gå ut ikväll. Ända positiva var sällskapet.
O min fina Linn. Jag har verkligen saknat henne. För nästan 3 år sen var hon mitt allt. Jag var ingenting utan henne. Hur vi kunde glida ifrån varandra så som vi gjorde. Det förstår jag inte. Men idag när vi sågs var det som att den har tiden utan varandra inte funnits. Du är unik min vän och det hoppas jag du vet om! Du får inte försvinna igen.
Nu ska jag återgå till min musik o färd hemåt.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Om du är i stan och inte orkar åka långt hem så är det bara att slå en pling och se om jag är hemma så kan du ta våran soffa ;)



//Kicki

2010-11-04 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0