Söndag

Kollade nyss när jag sist skrev, det är ju nästan en vecka sen. Inte okej.

Tog evigheter att komma hem efter utgången i måndags. Tunnelbanan går ju inte så jag fick åka buss. En resa som vanligtvis tar 40 min tog nästan 2 timmar. Trött var jag när jag kom hem. Höll på o somna på bussen flera gånger, men det hade ju inte blivit så lyckat. Men hem kom jag, o somnade inte förens huvudet mötte kudden.
Tisdagen gjorde jag ingenting mer än att jobba tror jag. Hämtade barnen på dagis och gick hem, Alva var lite hängig. Hostade o var jättevarm. Hon var sjuk dagen efter, lillskruttan.
Började även prata lite smått med en viss person igen. Vet inte om jag borde yttra mig så mkt om det. Jag vågar iaf inte lägga ner för mycket i det. Inte som det är nu. Vi får se vad som händer helt enkelt :)
Onsdagen blev som så att jag for till träningen med Pills, var skönt att få komma iväg igen.
Vart hem efter det o plugga. Vart äntligen klar med veckan innans uppgift. Men det tog sin lilla tid så nåt mer hanns det inte med.
Torsdagen skulle jag tränat igen, men min träningskompanjon fegade ur för hon hade träningsvärk ;) Hade ingen lust att åka iväg själv så blev en hemmadag till jag skulle o jobba med mina gotjejer. Var med o hämtade dom på dagis, för första gången. Känndes lite knas då jag ändå vart hos dom över ett år, men mamman har vart ganka klar på den punkten. Hon vill hämta dom själv. Nu på torsdag ska jag iaf hämta dom själv :) Mysigt.

I fredags var det förstahjälpen utbildning i 4 timmar. Tog evigheter :P Efter det mötte jag upp Pills för o åka förbi systemet o sen vidare hit för o äta o göra oss iordning inför kvällen. For sen till Täby Kyrkby o mötte upp Jucke, hos Jocke där festen var. Började rätt lugnt med nåt ölspel dom körde, sen bytte vi spel o hej alkohol i mig. Jag fick typ ALLA klunkar. Vart ju lagom rund under fötterna. Lite ångest hade jag igår. Detaljer ska vi dock inte gå in på, det som händer i Täby Kyrkby, det stannar där ;)

   


Hemgången vart dock inte så lyckad då bussen inte gick förbi mig. Ringde morsan så hon kom o hämtade mig. Skönt. Hade annars fått gå 30 min hem. Kändes inge lockande alls.
Gårdagen spenderades största delen i sängen. Mådde inge vidare efter fredagen. Vart liite för mkt o dricka. Hade iofs ganska kul så ännu en snefylla blev det inte ;)

Imorse när jag vaknar får jag veta att min farfar ligger på sjukhus. Var inte så kul. Min älskade farfar. Dock var det rätt bra med honom. Men oron finns ändå där. Får han inte komma hem imorgon tänker jag åka dit. Min lilla farfar :(

Annars idag tror jag det blir att fara in till stan o kanke bowla. Får se lite vad som händer :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0