Fredag

Vart doktorn igår. Gjorde halsprov med det visade negativt. Fick komma in till en läkare som sa att hon trodde det var halsfluss ändå med tanke på hur svullen jag var. Så hon skickade iväg ett recept till apoteket, 1 tablett 3 gånger om dagen i 10 dagar. Hon sa även att jag skulle komma tillbaka som idag om det inte blivit bättre för då skulle hon kolla om dom kanske var tvugna att skära upp o kolla om jag hade varbölder. Usch o fy fan.
Vart överlyclkig när jag vaknade imorse o kände att det var bättre. Gör fortfanarande lite ont när jag sväljer och svullnaden utanpå halsen är fortfarande kvar.
Jag ser ut som en tjockis under halsen :( Men jag kan iaf äta ordentligt nu:)
Var in o köpte boken idag, gick fort sen skulle jag förbi systemet åt min bror o vad märker jag inte då när jag ska betala? Jo, pengarna har jag tappat på tuben. Så jag gjorde nog en människa lycklig idag. Men jag är ju då ganska fattig nu. Har barar 100kr kvar och det är över 1 vecka innan lönen kommer. Det känns inte riktigt okej. Får leva fattigt helt enkelt. Typiskt!
Provet gjorde jag igår med. Tror det gick bra :) Det andra provet som jag hade tänkt göra idag hade det blivit nåt knas med. På kursen stod det att man hade tills idag innan kl 18 på sig, men det hade man visst inte alls. Utan det skulle vara klart igår innan 20.00. Ringde henns idag o nu har jag till på söndag på mig :) Känns skönt.
Tror även att jag måste tillbaka till doktorn då jag starkt misstänker att jag åkt på en jävla urinvägsinfektion. Allt kommer verkligen på en gång o det gör mig lite smått förbannad. Får ta massa citronshotar, det sägs att det ska vara bra, och hoppas det går över av sig själv. För råd att gå till doktorn igen, det har jag inte.
Blir iaf Ladysnight med min mor ikväll, även middag innan. Tror jag orkar med det då jag känner mig mycket bättre idag :)


Nu ska jag hoppa in i duschen o börja göra mig iordning.

Tjingeling!


En sak till bara..
Att du ens fick tanken på att jag skulle vilja starta nåt med dig igen förstår jag inte. Du fattade visst inte anledningen till att jag lämnade dig. Tilliten fanns inte och jag kommer aldrig kunna lita på dig igen, inte på det sättet.. Anledningen till att jag vill prata med dig är för att jag saknar dig, som vän. Absolut inte mer! Hoppas iaf du förstått det på riktigt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0