Hej hopp:)

Befinner mig just nu i Pills säng, hon sitter framför datorn och fixar med sin blogg. Om jag inte har helt fel;) Är iaf fruktansvärt trött o skulle utan tvekan kunna somna nu. Men det tillåts inte för snart bär det av till doktorn. Jätte roligt. Pengar som försvinner på sånt jag inte vill. Skit också. Och busskortet måste jag fylla på med. Massa pengar där med.
Nästa vecka rullar det iaf fint med stålar ;) det ser jag fram emot. Ska antingen köpa ny dator då eller spara. Får se lite vad jag bestämmer mig för:)
Har iaf vart på personalmöte tidigare, vilket är orsaken till att jag är så äckligt trött för jag var tvungen o gå ut kl 8. DET ÄR TIDIGT!
Sen mötte jag upp Pills och Mange för att åka till Ikea och äta mat. Han släppte sen oss i skärholmens centrum och där strosa vi runt. Blev lite shopping. Någon som är förvånad?;) sen åkte vi hit o nu är det visst dags o gå igen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0