I love it when you kiss me

Möhööö :D
Idag har vart en ganska bra dag faktiskt :) Började med att jag mötte upp Maj för en gymintroduktion, hade ju fått höra att han var snygg.. Guuuud vad besviken jag blev. Usch nej, o tönt var han med:) haha.. Nej men på riktigt, han var faktiskt dålig, börjar med att komma sent, sen blir han stressad o tänker hoppa över övningar han sagt han ska göra med oss, o när vi gör fel vägrar han berätta hur vi ska göra, för att han hade andra efter oss. Men varför ska vi få lida för att han e sen. Idiot. Han var dålig o jag tänker klaga :) Efter det åkte vi hem o jag fick min intervju så nu är den uppgiften inne. Nu är det bara dom som skulle vara inne i söndags kvar + dom för denna veckan. Blir att gå upp tidigt imorgon o plugga massa, blir nog lite efter jobbet med. Usch va tråkigt ;(

Över till något helt annat då.. Jag har börjat fundera på au pair. Kan ni förstå hur kul det egentligen måste vara? Funderar på o ta det när plugget är klart, då har jag ju ett tag på mig att tänka igenom det också :) Men bara det med språket är ju skit bra till senare, vilken erfarenhet :) Sen att barn är något jag älskar att jobba med är ju inte heller helt fel. JAG VILL :D

Nu ska jag plugga vidare.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0