Måndag

En tanke föll på dig idag, o jag tror jag saknar dig.

Från ingenstans kom du, helt plöstligt var du där. Men du försvann lika fort som du kom.
Jag tänker inte må dåligt över det. Jag tycker dock du är fruktansvärt feg.
Sååå, hare bra gulle ;D
Mohah :D

Idag har jag inte hunnit göra så mkt. Blivit att kolla lite DH. Spännande det där :)
Ska stax iväg o möta upp Maj för att dra till Friskis o köra ett pass. Behövs nu känner jag. Har inte vart där sen i tisdags tror jag? Måste bättra mig :)

Igår vart det iaf att plugga klart dom sista uppgifterna, han få in dom i tid :)
Tog en paus för att åka o träffa Calle en stund. Kommer dock inte träffa honom igen då han faktiskt var rätt skum? Knasig människa det där.

Men iaf. Mer än så tror jag faktiskt inte att jag har att säga för tillfället. Återkommer kanske senare :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0