Måndag!

Jag är helt slut i kroppen. Har precis vart o tränat, tyckte först inte hon var så bra, men istället för som alla andra gör tog hon inte allt på en gång utan delade upp det med andra saker emellan, det var inte stenhårt med magen på en gång osv vilket jag tyckte var fruktansvärt skönt för det kan göra riktigt ont efter ett tag. Tror jag kommer ha ont lite här o där imorgon, men det får gå ändå. Har även pluggat lite idag, har ju inte lämnat in förra veckans uppgifter så jag har lite o göra. Dock lite panik då hela veckan är uppbokad nästan men jag får helt enkelt se till att ta mig tid. Imorgon ska jag ringa o göra intervjun iaf, med Gustaf, han verkade faktistk väldigt charmig så det känns bra :)
Ska även möta upp Maj för att tillsammans ta oss till Sveavägen för en gymintroduktion. Känns bra att få förklarat vad det är jag borde göra för övningar, även hur. Med inställningar och sånt :) Har även hört att han ser bra ut, haha ;)
Neej , men sen blir det hem o ringa Gustaf o vidare till jobbet :) Blir nog ännu mera plugga efter det. Vill få klart allt så fort som möjligt, iaf dom som skulle in förra veckan. Usch, det är lite ångest på dom. Jag skulle ju fixa det här, o bra skulle det gå.. Jag kan inte fortsätta skylla på att jag mår dåligt. Det är ju egentligen då jag borde sätta mig så jag får tankarna på annat. Men så smart är visst inte jag! Att tänka på om det skulle hända igen. Dock känns det lite bättre just nu. Hoppas det håller i sig bara. Jag orkar inte riktigt med det här längre. Det är inte värt det. Men men :) Shit happends, life goes on!

Borde nog kolla igenom plugget lite nu innan jag ska sova :)

Tjingeliing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0