Onsdag

Vaknade upp för en stund sen med världens halsont. Kan knappt öppna munnen för det gör för ont. Fruktansvärt irriterande då det inte var länge sen jag var sjuk sist. Har fått i mig lite iaf men nu ger jag upp. Det går inte. O jobba ska jag göra idag med. Känns inte allt för lockande. Sen vill jag ju inte smitta barnen men jag misstänker att det är dom som smittat mig, igen, då Alva är förkyld och Axel tydligen har haft ont i örat. Blir det värre får jag ringa o säga att jag inte kan komma idag. Men det borde gå bra.
Ska iväg till um o Centrum snart. Det är i vilket fall som helst ett måste då jag har böcker som skulle vara inne förra månaden o 100 kronor minus på mitt kort. Lite ångest där. Jobbet är iofs viktigare men att springa ärenden kan man göra enfast man är sjuk. Jag kommer nog jobba med iofs men ändå.
Blir hem o plugga massa efter det då jag ska försöka göra iaf ett prov imorgon. Hinner nog inte med båda, eller det känns rättare sagt som att det blir för mycket. Får göra det sista på fredag. Men det ska nog inte vara någon fara :)
Nu ska jag återgå till mitt te o kolla lite DH innan det är dags att börja röra sig :)

Tjingeling!



Slänger in en bild bara för att :)

När lyckan fortfarande var på topp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0