SNÖ!!

Vaknar upp av att min ena bror stormar in i mitt rum o gormar att det är massa snö ute. Då gjorde jag som så att jag begravde mig under mitt varma täcke o somnade om. Vaknade någon timme senare o hoppas att allt bara vart en dröm, men nehej. Det var det tydligen inte. USCH! Det är inte ens november än, det ska inte vara snö nu. O det ser ut att vara slasksnö, vilket inte alls gör saken bättre. Känns som det inte var så länge sen det var massa snö. Fasar att det kommer bli så igen. Skulle det ske beger jag mig utomlands o stannar där lagom tills jag måste komma hem för att kunna åka till Dubai, vilket inte är förens i mars men jag vill inte ha massa kallt o blött, det räcker med allt regn som redan vart här.
Nej usch. Nu ska jag plugga lite, måste få tankarna på allt annat.


Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0