Söndag

Som nog dom flesta förstår blev det utgång igår. Mötte först upp Pills i stan för att handla det sista inför kvällen, vi skulle nämligen göra ansiktsmask innan vi började göra oss i ordning.
Kommer hem till henne för att börja pyssla o ha oss o möts av att det luktar bränt nere i hissen, kommer in i hennes lägenhet o möter hennes pappa i köket där det visar sig vara orsaken till den brända lukten ;) Han hade nämligen bestämt sig för att göra vårrullar, tror jag det var i olja, då det ringer o han går o svarar, oljan fattar då eld o av ren reflex tänker han släcka elden med vatten, visade sig dock inte vara ett så smart drag. Dock är deras kök ganska tufft nu ;) Men, nu lämnar vi det.
Vi gjorde mat o började sen fixa oss. Visade sig dock att ansiktsmasken vi valt inte var så bra, kommer inte köpa den igen.
Bytte om o sminkade oss efter det, vi vart faktiskt riktigt fina, o för en gång skull bestämde jag mig för att platta mitt hår, vilket jag aldrig gör, hatar o ha plattat men det var faktiskt helt okej :)



  
 



Drog ut o möter upp lite gamla vänner. Vilket inte bara visade sig vara possitivt. Men kvällen blev rätt lyckad ändå, till små timmarna då jag får en utskällning av min sk väns flickvän där hon påstår att jag raggat på honom o inte respekterat när han sagt att han har flickvän. För det första skulle jag aldrig någonsin göra så, o för det andra ser jag inte honom som mer än en vän, skulle inte vilja att nåt mer hände mellan oss då jag inte velat förstöra våran vänskap. Nu är den dock det ändå, men av en vettig anledning. Tycker det är fel av honom då det är han som är efter mig. Killar är mystiska. Försökte iaf prata med henne, vilket inte gick så bra då hon började komma med spydiga kommentarer. Då det var droppen tog jag tag i min "vän" o säger åt honom att jag tycker det han gjort är fel o om han inte berättar hur det egenligen är så kommer jag göra det. Har alla konversationer sparade. Nu kommer jag dock inte göra någonting utan jag sa nog mest så för att jag var arg o kände mig fruktansvärt sviken. Skulle det däremot hända igen är hon den första som får veta det.
Men, nog om det. Annars var kvällen riktigt kul o jag vet inte när senast jag kände den lyckan, jag hade verkligen kul o allt negetivt stängde jag av o bara njööt. För det gjorde jag verkligen.
Åkte sen ända ut till Hagsätra för att möta upp en vän, blev att sova där med vilket är ganska förståligt då det är åt helt fel håll, andra sidan stan från mig.
Vaknade lite lagom sliten imorse o begav mig hemåt efter ett tag. Hade tänkt försöka hålla mig vaken hela dagen så jag skulle somna ordentligt nu ikväll men det gick ju som det gick. Jag tokslocknade o vaknade inte fören pappa väckte mig o sa att det var mat, låg iofs o småslumrade lite till o från men var för trött för att ta mig upp.
Tror inte jag hade så mycket mer o säga nu.
Tänkte starta en film, som vanligt innan jag ska sova. Får se om jag orkar se klart den.

Godnatt alla:)

Kommentarer
Postat av: Evah

Tack så mycket :) Det värmer!



Ja, precis, det borde ju bli ännu mer slampigt. Det är ju som att sälja sig. Sen skriver ju folk också att mina bilder är äckliga när jag "visar så mycket", skulle de bli mer fräscha om jag får pengar för det? :P Hehe undrar hur folk tänker.

2010-10-26 @ 23:01:09
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0