Tisdag!

Blev träning igår, i Hornstull. Medelpass som vanligt ;) Tyckte dock inte hon var så bra, har vart med om bättre. Men, det fick gå:)

När vi kom tillbaka efter passet kollar jag luren o ett sms av dig finns? Varför? Sist jag hörde av mig ville du inte ha med mig o göra, det skulle tydligen inte funka med tanke på vårt förflutna.. Men nu helt plötsligt kommer du från ingenstans o säger att du saknar mig. Tror det att jag träffade en av dina bästa vänner i helgen har ganska stor betydelse.. Men ändå, du ville inte då, jag skulle inte höra av mig mer men för dig är det tydligen okej? Eller är det något jag missat? Jag svarade iaf men då ville du inte mer eller? Ett svar fick jag iaf inte tillbaka.. Du gör mig förvirrad. Men jag tänker inte grubbla mer på det.
Men samtidigt som jag blev lite sur över ditt sms blev jag på nåt sätt glad. Jag saknar ju ändå dig. Men som sagt, grubblandet över dig är borta. Det är liksom inte värt det!

Blev att åka hem till Maj o äta efter träningen o sen blev det så att jag stannade där. Började kolla på en film o eftersom jag ändå skulle in till stan som idag kom vi fram till att det var lika bra.. Så blev att sova i stan :)
Upp o träna i Lindhagen, vilket visade sig vara ett fruktansvärt bra ställe. Var riktigt mysigt faktiskt, frecht var det med :) Såg rätt nytt ut. Dit kommer jag iaf ta mig igen när det är gym som står på schemat :)

Imorgon skulle jag mött upp Maj för träning igen men blev ändrade planer, så blir um, banken o bibblan imorgon innan jobbet. Ska även försöka komma ihåg att boka klipptid. Antingen på fredag eller nästa vecka, det återstår att se. Om jag ens kommer ihåg (a)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0