Tjolahopp

Skulle egentligen skrivit lite mera igår. Hade tänkt göra det när jag satt i bilen. Men jag var för trött för det så det blidde inte av. Halvsov till Gävlebro där vi bytte så jag fick köra. Kolsvart var det och regn. Såg knappt ett skit men fram kom vi, alla levandes och bilen är hel. Så lite bra måste det ju betyda att jag är:)
Åt lite mackor och te när vi kom fram, pratade lite med Maja sen slocknade jag. Trött som attans. Tror vi var det allihopa.
Vaknade vid 9 imorse och tog mig upp strax efter det. Åt lite frukost sen iväg till affären. Åt lite sen stupa i säng igen. Blir så nedrans trött av luften här uppe. Såg film, sen låg jag och småslumrade ett tag, begav mig sen ut o gick en sväng. Fick skavsår så nu har jag ont :( Blev affären igen en snabbis sen för att köpa ostkaka. Älskar hälsingeostkaka. Inte alls samma som hemma, den är rätt äcklig. Usch och fy. Tror jag kör på ännu en film snart. Finns inte mycket annat att göra här. Äta sova är vad tiden spenderas med. Hem åker jag iaf imorgon vilken ska bli rätt skönt. Måste, måste, måste träna veckan som kommer nu. Känner mig riktigt dålig som inte gjort det på ett tag, speciellt med tanke på vad jag stoppat i mig (a) men ibland får man unna sig lite:) Nu ska jag nog krypa ner i sängen igen. Jag fryser.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0