Tjooo!

Nu sitter vi här hemma hos Jucke. Har spelat massa mario kart, o bara så alla vet är jag grym ;D För visst ska man få så mycket tid som möjligt? :) Jag tycker det iaf för annars var jag inte så bra (a)
Var hos doktorn idag iaf, gick väldigt fort, var bara där o hämtade receptet. Sen åkte vill till Vallentuna och hämtade ut det, vilket kostade SJUKT mycket pengar. Så nu är det lite dåligt på den fronten. Men som jag sa tidigare, nästa vecka rullar det in ;)
Har ätit pannkaka idag :D Men ingen grädd. Besviken :(
Jag är jättetrött med, fortfarande. Jag  får inte sova :(

Har gjort det arga samtelet idag med, gick inte så bra. Jag glömde bort i princip allt jag hade tänkt säga. Vet dock inte vad jag tycker om honom längre. Men det får gå :)

Jucke vill att jag ska skriva om honom ;)
Var lite nervös över att träffa honom då jag gjort bort mig lite när jag tidigare pratat med honom. Men det gick bra :D Han visade sig vara en trevlig filur det där :) Han är dock liiiite för bra på Mario Kart. ;)

Tjingeling :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0