Torsdag!

Att det är torsdag redan kan jag inte riktigt förstå. Denna vecka har gått fruktansvärt fort. Inte för att så mycket har gått, men dom dagarna som passerat har bara rusat förbi.. Jag har ju inte hunnit med det jag skulle :O Alla uppgifter från förra veckan är iaf inne nu.. Har denna veckas kvar, måste göra morgondagens uppgift när jag kommer hem från jobbet sen. För imorgon, innan jag ska iväg SKA söndagens uppgifter vara inne. Jag sitter INTE i helgen o pluggar. Det gör jag bara inte.. Kommer iaf att bli en lugn helg nu, känns skönt efter förra helgens händelser. Blir att träffa en gammal vän imorgon o gå på bio. Ska vi göra nå mer? Det vet jag inte.. Måste höra av mig till henne o se hur planerna se ut. Ingen utgång iaf. Sen på lördag är det jobb mellan 16.23. Efter det tänker jag inte heller gå ut. Tänker intala mig själv att det då är för sent o fara hem mot sängen istället :) Känns rätt skönt att helgen är planerad, utan någon utgång. Har lyckats få en del snefyllor senaste tiden o det är hemskt. Gör saker jag sen ångrar o brister i gråt. nte riktigt så man vill avsluta sin kväll. Så inga tårar nu :D
Hade tänkt åka hem o plugga igår efter jobbet, men först missar jag 2 bussar me typ 2 min på båda så kom hem mycket senare än jag brukar. Nästan 45 min senare. Arg arg arg. Kommer hem, äter lite o hinner bara sätta mig med plugget o samtalet kommer av finaste Majsen o hon vill att jag kommer över o kollar lite tv med henne, det var ju faktiskt Kungarna Av Tylösand igår ;) Så jag hamnade hos henne. Så plugget hans inte med. Men idag gjordes dom klart :D
Nu är det dags att bege sig till jobbet snart. Vilket är surt då det regnar ute, bara lite tror jag med det känns ändå inge kul. Jag kommer ju bli alldeles blöt. Jag har inga kläder för regn :(

Men men..
Jag hade iaf en hemsk dröm om en nära vän och en annan speciell person inatt. Vaknade o hade värsta ilskan mot dom båda. Jag vet att det inte skulle hända på riktigt, men jag kan inte hjälpa det, det kändes så verkligt. Jag är fortfarande stött av det "/ Usssssscccch! Jag hatar sånt.
Men jag är fruktansvärt förvirrad o då drömmer jag sjuka drömmar. Måste rätta till allt, vilket jag vet att jag kan om jag bara lägger manken till. Så det måste också göras. Reda ut både det ena och det andra. Får lägga till det på "göra listan". Inte för att jag har en sådan men jag kanske borde skaffa? :D haha.

Nää, men nu måste jag kila till jobbet..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0