Want you to make me feel lika I'm the only girl in the world

Helgen vart lugn, inte för att jag kände mig vidare dålig men det kändes ändå bäst då jag lyckats skaffa mig halsfluss. Svullnaden gick ner mer och mer o det onda försvann redan i fredags. Nu är svullnaden som den alltid vart. Jag har alltid som små "kulor" man kan känna under min hals. Vet inte om alla har så?

Igår var jag, tycker jag själv, väldigt duktig och städade lite. Eller jag rensande högen jag hade i soffan på sånt som skulle i tvätten o inte. Dock hamnade allt på golvet, ska bara flytta det till tvättkorgen. Sen! :)
Måste städa hela rummet med. Var ett tag sen nu o det börjar bli dags. Måste bara finna orken.
Vart även jobb igår då vi bytt dag denna vecka, måndag istället för onsdag. Var dock inte en av dom bästa dagarna med barnen igår, små djävular var dom. Men jag tror jag fick dom att förstå att det inte var okej. Hoppas på det iaf. Får hoppas att det går bättre idag.

Sen en annan sak. Fick i fredags ett sms av Therese, Bells mamma, där hon frågade om jag hade lust att ibland hjälpa hennes kusin med hennes tre barn. Skulle inte bli något fast men jag har redan 2 dagar i veckan jag jobbar + Bellan när dom behöver mig där o plugg träning o vänner på det. Jag vet inte om jag vill att fler av mina eftermiddagar/kvällar ska försvinna samtidigt som jag vill ha mera pengar. Har ingen aning om hur jag ska göra. Måste fundera mera på det samt prata med Therese o se hur mycket dom hade tänkt sig. Tror hon kanske är mammaledig med den minsta? Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0