Godmorgon..


.. eller förmiddag kanske det är mera nu :P
Har vart vaken sen 9 men legat o dragit mig och ätit frukost tills nu. Halsen börjar göra ont igen. Fy! Har varken tid eller råd att bli sjuk nu. Jobb hela veckan o kalas på lördag, sen tror jag det blir lite mys med Sandra efter det om jag inte har helt fel ;) Jag håller iallafall tummarna för det ;D
Skola idag. Det ända roliga är väl att jag kommer få träffa Sandra :) Sen är det jobb md mina tjejer idag igen :)
Måste kolla upp vad det egentligen är vi ska göra när det kommer till skolan, jag fattar inte vad han pratar om, hans planering o allt sånt. Känns som att det hade vart bättre att ta dessa kurser jag läser nu på distans. Hmm, måste hitta en lösning på detta.

Nu är det nog dags att hitta lite kläder att ha idag, blir lite knasigt annars ;)

Ska förövrigt förmodligen upp till världens bästa Mia nästa helg. Ska bli så skönt att få komma bort o träffa henne igen. Vi har en del att prata om, min vän och jag :)

(gammal bild. Men vi är söta här med)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0