Hemma

Detta blev en lång dag, först skolan, som började i kaos.. Min lärare har inte riktigt planerat hur han ska undervisa oss, vad han ska ta upp osv.. Allt är ett virrvarr.. Idag skyllde han på att klassen är för stor, att han inte kan hjälpa oss alla till den grad han vill. Vi är nu indelade i två grupper istället, vilket menas att jag inte längre går de tider som schemat visar. Skulle gå måndag, tisdag eftermiddag och hela onsdag. Men nu går jag tisdag eftermidda och onsdag morgon. Funderade först på att ta måndag istället för onsdag morgon men kom då på att jag måste vara i skolan på tisdagar, har ju obligatoriska dejter med Sandra då och dom får man faktiskt inte missa ;)
När grupper och sånt var fixat drog lektionen igång, allt han sa fanns i boken o jag kände att jag ändå skulle gå om 30 min så jag bestämde mig för att ta en fika med Sandra.
O den bruden hörrni, hur jävla go som helst. Inte kännt henne länge alls men jag kan prata med henne som om jag har. Underbar tjej helt enkelt :) Vi hade det lite väl bra under fikan, så bra att jag missade min buss till jobbet, men de löste sig, kom bara 10 min sent och det led ingen av.. Blev att syssesätta ungarna ute idag då det var visning i deras hus så vi mötte upp Therese, köpte lite picknick och gick till parken, sen hem o bada tjejerna.
Väl hemma blev det att stoppa lite i magen då det bara fanns en muffins där från fikan o nu sitter jag här.
Ska starta en mysfilm nu snart.. Inge mera Skönheten och Odjuret, tror det har förvärrat drömmen som alltid kommer. Kör på kärlekstema idag helt enkelt, kanske drömmer om någon stilig man då, håll tummarna för mig ;)


Godnatt allesammans.


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0