Hur många Lingon finns det i världen?


Måste nog vara en av de sötaste filmerna jag sett, en och annan tår föll. Har ni inte sett den är det på tiden att ni gör det, det är en film som måste ses.

Var i Sollentuna Centrum med Natalie idag, vi kom fram till att det nog är mer ett fikacentrum än ett centrum där du handlar ;) Lite fint hittade jag iallafall, presentkort är bra så inte många kronor har jag lagt ut själv :)
Sandra kom förbi en stund med, pratade lite om helgen. Tror det kommer bli hur bra som helst, även denna helg ska bli bra. :)
Upp och jobba imorgon, tjejerna ska lämnas på skolan. Sen ska jag hem o plugga. Tror jag kommer köra min spadag imorgon också, så man känner sig fin och fräch inför Lördag :)

Blir lite känsloladdat när jag ser snyftfilmer så nu finns det flera stycken jag vill höra av mig till, förklara hur mycket alla betyder, vad ni faktikt är för mig. En del skulle jag verkligen kunna göra det till, andra tar det emot lite då saker och ting är lite knas. Men hur som. Nu är det som det är, klockan är mycket också. Jag borde hoppa in i duschen.. Är nog dags för det, har haft det på planeringen sen jag kom hem från jobbet, som förövrigt gick riktigt bra :) Lillstumpan var hur kramgp som helst, märktes att hon saknat mig, var inte bara ord från hennes mun utan hon visade det med. Varsin kamera hade de fått med, tog en massa bilder på mig så dom skulle ha om jag försvann igen som dom så gulligt kallade det efter att inte ha träffat mig under hela sommaren. Såg dem ju sist veckan innan midsommar. Mina gullisar :)

Nä, duschen kallar, sen måste jag verkligen sova.

Natti


Kommentarer
Postat av: Sandraaaaa

Åh jag älskar den filmen! Ler lika mkt som man gråter igenpm den haha :D

2011-08-26 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0