Uppe med tuppen


Idag kan jag faktiskt säga så.. Klockan ringde 06.30 men inte tog jag mig upp då inte. Tror klockan hann bli 7 innan. Har hunnit göra mitt te och plockat ut diskmaskinen.

Ska plugga massa idag, iallafall försöka, magmunnen svider satan. Hoppas det inte övergår o blir värre, detta är tillräckligt..  Dämpas det inte måste jag nästan åka in. Nu har det vart såhär för länge. Tror det kan ha med stressen att göra. Min kropp är ändå inte van. Jag brukar sova ut på morgonen, ta dagen som den kommer. Även låta magen vara som den vill. Blev ju lite ändring på det när skolan drog igång. Får hoppas det lägger sig med tiden, tror iofs det :)
Har som sagt massa plugg att ta tag i idag, fick veta nyss med att det inte blir nå jobb idag då Alva är sjuk. Så idag borde både det ena och det andra hinnas med..
Vi håller tummarna för det.

Om jag hinner ska jag baka bullar med. Tänk va gott på kvällen någon gång ibland.. Har ju slutat helt med popcorn och all sån skit. Har inte sug efter det längre vilket är otroligt skönt. Får så i omgångar.. Gäller bara att inte få tillbaka sötsuget, men håller jag på mig och inte äter bara för att ska det nog inte vara något problem. Får börja köra som när man var liten, det hette ju faktiskt lördagsgodis av en anledning ;)



Har även kommit fram till att jag borde vara nöjd med mig själv, med hur jag ser ut. Trots mina skavanker, vem är perfekt liksom? Inte jag iallafall, men jag är förbannat bra ändå. Jag har sagt det förut, men nu är jag nog nöjd, inge sötsaker som förstör min kropp. Mat är det enda som slinker ner, fikade ju igår men sånt får man, om man inte gör det till en vana.
Ska verkligen börja sköta mig nu så jag kan fortsätta vara nöjd.
Jag är såhär, sen är det upp till dig att avgöra om det duger eller inte. Jag vet att jag iallafall inte förlorar nån på det :)

PUSS



Kommentarer
Postat av: Din date ;)

Du e så fin så mitt hjärta :D <3

2011-08-24 @ 13:29:19
URL: http://callingout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0