Aldrig mer 2011

Blogga är inte min grej längre, får inpulser där jag tänker att jag ska men sen hittar på nåt annat. Vad som händer i mitt liv vet de som behöver ändå :)

Skolan är äntligen slut. VG i allt hade jag med. Jobb nu då, dags o byta upp sig nu tror jag, har en flytt att se fram emot. OJ vad jag längtar :)

Sista dagen på 2011 är det med. Kvällen ska spenderas med finaste Sandra. Blir middag där sen ut o göra stan osäker ;) Matilda med sällskap kommer även dem :)

Sitter med ansiktsmask nu och väntar på duschen, dags o börja göra sig iordning så det inte blir nån stress sen, sånt orkar jag inte med idag.

Var ner till centrum tidigare med, Pappsen fyller ju år imorgon så köpte lite paket till honom. Ingen höjdare att vara ute i sista stund men vart bra saker iallafall :)

Som ett avslut på allt då..


2012 är mitt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0