20 Juli


6 dagar kvar ;)

Känns att man är hemma igen, har redan jobbat två dagar, dock inte alls länge utan 3 timmar åt gången, men är det fel vecka känns det som mycket längre. Ont som tusan gör det. Körde till jobbet i måndags med pappa, gick fasen inge vidare, kändes att kroppen var trött, orkade inte riktigt. Borde nog tagit bussen egentligen, men den blev det på hemvägen istället :) Var iallafall hur mysigt som helst, till och från, att vara med mina tjejer. Det regnade ute så vi satt inne, nermysta i fötäljerna och kollade film.
Bell kommer från ingenstans, klättrar upp i mitt knä, kollar mig i ögonon, ler världens sötaste leende
"Jag tycker om dig. Bell är Sofies tjej"
Har jag glömt berätta att jag älskar min lilla gounge? :)

Igår spenderades dagen med Kenny. Gick en prommenad och pratade massa, hade en del att prata om faktiskt. Blev hem och kolla film efter det, Nightmare on Elm street. Helt ok film, lite småäcklig men jag gillar sånadär :) Middag på det sen såg vi Taken o efter det tog jag min kära cykel och begav mig hemåt :)
Tror musklerna börjar komma nu, är inte lika jobbigt längre. Ska fortsätta ligga i med cyklingen. Till nästa sommar ska jag ha kroppen jag hade planer på att ha denna ;)

Pratade nyss med min fina vän Natalie som är på väg hit. Var evigheter sen vi sågs så detta ser vi fram emot.
Linn har även vart ute och gått huuuur länge som helst. Snart beger jag mig ut o söker upp henne, skulle inte förvåna mig om hon lyckats gå vilse ;)

herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0