Godmorgon


Vaknar upp och känner fortfarande den där jobbiga känslan, i hela kroppen. Denna vecka har inte vart bra, bara blivit sämre och sämre.. Hur kommer allt då bli ikväll? Fasar för katastrof.
Jag orkar inte.
Sen jag kom hem från Öland har det inte hänt ett skit, jag har inte gjort något vettigt alls, eller det skulle vara alla cykelturer. Ska nog börja med dem imorgon igen.. Åka förbi min älskade mormor, om hon nu är hemma, kanske bäst att kolla det först.. Annars tänker jag ta mig till gymmet, dig går det ju med att cykla.. Jag behöer göra av med massa enegi, vill köra ett riktigt träningspass. Vi siktar på det. :)

Igår iallafall då, när jag skulle sova..
Ligger som vanligt och läser aftonbladet på telefonen, känner hur det kittlar i nacken, tror att det är nåt hårstå eller bara en vanlig inbillning, men det fortsätter.. Får panik, tar tag i vad det nu är och slänger iväg det. Flyger upp i ett kolasvart rum och lyser med ficklampan till mobilen men hittar ingenting.
Äckligt.
Jag hade inte sällskap av Linn inatt som jag brukar. Denna lilla varelse kanske bara inte ville att jag skulle sova själv?

Nu ska jag hämta mitt te, vill inte ha ont i halsen idag igen..

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0