Öland, fortsättning

På måndagen var det ju som sagt Linns dag. Men vi gjorde ingenting speciellt, det orkade vi inte.  Vart filmmys hela dagen, har för mig att vädret inte var så jättebra heller.
Allt är egentligen en enda röra, när gjorde vi vad o shit. Varför ska jag ens skriva det? Jag hade det bra där nere. Solade, festade, slöade och dregglade efter barbringade killar tillsammans med den som betyder mest för mig. Jag hade inte kunnat haft det bättre och jag skulle ge vad som helst för att alltid få ha det sådär, alltid få spendera mina dagar på Öland, tillsammans med Linn.
Nu kommer jag komma ifrån Öland ämnet, men den där Linn, som nog faktiskt nämns i varje inlägg. Har ni inte träffat henne, då har ni gått miste om nått.. Jag kan bli galen på den tösen ibland, men trots de är hon den värdefullaste människan jag har i mitt liv, hon är min andra halva, glädjen i mitt liv. Jag vet inte  hur jag klarade mig de där två åren utan henne. Men det är en annan femma, nu är hon den största delen av mitt liv och jag kommer aldrig låta henne gå igen.. O så e det med det..

Nu ska jag fortsätta.. *fniss*

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0