10 Mars


Blev ingen bra uppdatering igår men jag kände inte för det. Hade en slappdag framför TVn istället. Var längesen faktiskt, kollar aldrig på TV längre. Dock vare bara massa skit program, men ändå :)
När jag är sjuk så äter jag antingen väldigt mycket eller inte alls. Igår var en konstig dag, gällande maten. Fick höra av pappa att ägg är bra när man är förkyld? Det satte sig iaf i min skalle o jag åt det till frukost, med proviva och te, sen till lunch blev det omelett, vilket också består av ägg..
Till middag blev det en grapefrukt.
Min mamma har ju kommit fram till att jag från och med igår ska fixa min egen mat för att hon inte längre orkar hjälpa mig. Snäll liten mor man har. Anledningen till att jag fuskat tidigare när det kommer till maten är ju faktiskt för att jag inte har mått bra, jag har testat mig fram o nu när jag äntligen vet, då vill hon inte längre, för att det inte är bra enligt vad hon hört. Men är det inte ändå jag som vet bäst vad som passar och inte för mig?

Tog även ett lååångt bad igår. Så fruktansvärt skönt. Låg där i över två timmar. Underbart. Peelade, skrubbade o körde hårinpackning samtidigt som jag bara låg där, lyssnade på musik o mådde riktigt bra :)

Linn ska slinga håret imorgon och frågade om jag ville göra det med. Jag vet inte? Borde jag göra det ljusare? Det är fint som det är nu men samtidigt tror jag att lite ljusare skulle vara fint det med.
Får ta o fundera lite på det. Har tills imorgon på mig som sagt :)
Ska även träffa min favorit imorgon, härliga lilla knas Danne :D Honom tycker vi om :)
Vad som händer o sker vet jag inte, har bara fått veta att vi ska befinna oss här. Blir till o städa ordentliget då, är inte vidare fint här om jag ska vara helt ärlig.

Idag ska jag till banken, bibblan o försöka ta mig till en mataffär o köpa hem lite mat.
Uppdaterar er under dagens gång :)

Ska även få in om Dubai antingen senare idag eller imorgon..

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0