12 Mars


Vaknade upp med att det utan att överdriva brände i hela magen, gjorde fruktansvärt ont. Dock gick det över efter ett tag. Skönt!
Gjorde min frukost, även idag bestående av ägg, te och proviva. Har dock både igår och idag shottat en halv pressad citron. Det ska vara bra mot sjukdomar, även hålla dig borta från dom. Så en halva ska jag fortsätta hälla i mig varje morgon. Orkar inte vara sjuk mer. Har snytit mig så mycket att min näsa torkar sönder, o hur snyggt är det? ;)
La på en ansiktsmask för ett tag sen o när den var av dränkte jag mitt fejs i ansiktskräm. Den mjuka lena känslan ska jag ha tillbaka, har fått massa torrfläckar. Inte det sexigaste direkt.
Ska börja ta hand om mig själv på riktigt nu, inge fusk o grejs. Inbillar mig att jag fick ont i magen för att jag åt chips och godis igår, var ett tag sen jag gjorde det innan. Åt iofs inte mycket alls. Framsteg ;D

Har tänkt städa o så idag, får se hur det går. Måste iallafall bädda rent och starta en tvätt. Är ganska kul o tvätta faktiskt, lärde mig inte det förns jag var 20. Bättre sent än aldrig ;) Men jag hatar o hänga det, o vika. Då måste jag ju veta vems som är vems. Underkläder till mina bröder är svårast att hålla koll på, så nu vet ni det ;)

Ska o jobba med mina flickor idag, skulle vart där kl 18 egentligen, men som ganska många gånger annars har dom fått för sig att dom vill att jag kommer kl 17 itsället, mer pengar åt mig :D

Nu ska jag fixa lite. Typ.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0