13 Mars


Har precis vart ute och kört, till Kallhäll och tillbaka, vart fika/lunch hos min söta farfar :) Var faktiskt länge sen jag träffade honom. Inte okej.
Min farfar är mitt andra hem, är det nåt hemma, nåt knas, med vad som helst, så vet jag att hans dörrar alltid står öppna. Det var under en tid när jag var 17 då jag inte fick bo hemma pga en kille jag precis lämnat, rädlan att jag skulle gå tillbaka, åka dit när mina föräldrar sov gjorde att dom hörde med farfar om jag fick bo där en vecka. Vilket jag fick, jag älskade det. Har tidigare bott med honom och det funkar faktiskt riktigt bra. Dom får ut mig, låter mig inte sitta inne och deppa ihop, tar med mig ut på prommenader, hittar på småsaker. Jag har honom och hans sambo att tacka för mycket.

Men iaf, körkorter ska nu tas. Pappa sa idag att om jag bara tar det lite lugnare och pluggar teorin så har jag mitt körkort sen. V.15-17 kommer han inte kunna köra med mig så under den tiden ska jag köra med skola, sen ska jag fan ha det. Eftersom skolan knasar nu ska jag satsa fullt ut på körkortet.
I sommar jag ska bila ner till öland men mina fina, körkort kan vara en fördel då ;) Känner även när jag är ute o kör att jag verkligen vill ha det nu, det skulle underlätta så mycket. Ta bilen till jobbet, när jag ska lämna huset överhuvudtaget. Måste dock fixa bilen snart men det tror jag att min favorit hjälper mig med, om han kan ;)

Ska iväg och handla mat med min bror nu. vi hörs senare.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0