14 Mars


Ååååh, jag blir galen på allt, verkligen allt som har med skolan att göra. Kollade igenom allt med matten o får då se att jag typ ska göra 30 uppgifter per DAG. Matten har vart igång en månad redan så hur mycket ligger inte jag efter då? Pyton på det. Har gjort kanske 8 uppgifter nu men det är ju som sagt en del kvar. Får se hur mycket annat jag hinner med under denna vecka. En o annan plan kanske måste ställas in? Vi får se.
Jobba nåt denna vecka blire inte heller, förra veckan var jag sjuk o nu är det Axels tur. Förlorar massa pengar på det där vilket gör mig lite arg. Har massa som måste införskaffas men inkomsten dalar lite. Lagom kul.

Åkte till centrum en snabbis idag då min mamma tar fram TVÅ megastora lökar o ska ha dom i maten. Roligt? Näe! Inte direkt. Blev asgrinig o satte mig med matten, så lite fick jag gjort där.
Ska få klart allt, denna vecka ska alla uppgifter, allt som ska vara inne, alla kompliteringar ska fixas. JAG SKA!
Körkortet måste jag fixa lite med också, ringa körskolan, plugga teori o köra lite. Nu jävlar :)

Är helt slut som det är nu, skulle kunna lägga mig o sova, dock äre lite tidigt så får bli film eller nåt tills klockan tillåter.


Jag vill ställa dig mot väggen, få veta vart du står. Men jag är rädd för ditt svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0