15 Mars


Skolan är löst. Äntligen! Dock blev det inte allt på distans som jag ville, ska dit på tisdag o få en individuellt schema av dataläraren, så jag bara behöver göra proven sen o på fredag börjar jag läsa en kurs, på eftermiddagar, kommer dock inte ihåg vilken det var? ;p
Jag ville ju fasen ha allt på distans. Typiskt.

Idag har jag suttit framför min mail hela dagen och ringt massa samtal, igen. Inte kul. Har även tryckt i mig massa kakor som jag bakade igår så nu vill jag egentligen bara spy. Fy fan.
Ska plugga massa snart o försöka söka lite jobb hemifrån, blev inget med Linn idag då jag hade skolan o fixa o hon blivit sjuk. Ska ut nästa vecka är planen.

Ska ringa körskolan med, men måste först ha tag i min far då han ska följa med första gången.
JAG SKA KLARA DET!
Är dock livrädd för halkbanan, alla säger att det är skitkul men jag är fan rädd :P

Usch, jag mår fasen illa :S

Ska försöka få iväg ett sms idag med, ett som jag inte vill skicka iväg egentligen. Men jag måste. Jag mår inte bra av att ha det såhär, att leva i detta virrvarr.
Jag är livrädd för vad jag kommer få för svar. Verkligen livrädd!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0