18 Mars


Vaknade upp lite för tidigt idag, klockan ringde åtta o jag vaknade, mitt i en dröm. Kommer inte ihåg nu riktigt vad den var om men jag vart sur när klockan ringde så jag antar att den var bra ;)
Denna dag började bra, om man bortser från just sjävla uppvakningen.
Tog mig upp o åt lite frukost, mina ägg som vanligt med ett glas proviva :) Pratade lite med min kära i telefon med, så nu är det lite mera klart om hur kvällen kommer bli. Hon har en idé om att önska lil Waynes låt lollipop, vilket inte jag tycker är så smart ;) Får hålla tummarna för att hon glömmer bort det, får ge henne lite o dricka så ska vi nog lösa det. haha :)

Från ingenstans hörde du av dig, vad du vill ha sagt med det har jag svårt att förstå. Trodde vi var klara med varandra? Ont göre o du ska bort.

Nu ska jag renskriva matten o skicka in den.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0