20 Mars


När skrev jag ett vettigt inlägg senast? O vad skrev jag i det? Jag har ingen aning.
Men iaf..
Skickade in matten i fredags, har en kvar men den ska inte vara inne förens imorgon så det är ingen fara. Inte mycket mer hände under dagen.
När kvällen närmade sig var det dock dags o börja göra sig iordning, hoppade in i duschen, fixade smink, kläder o håret.
Buss o tunnelbana mot Odenplan för att komma 5 min för tidigt o sen sitta o vänta på samtal från Jens då han inte hade sin mobil o skulle låna en, som jag inte tog numret till, smart som jag är.
Men han ringde o jag mötte upp honom o Alex. Var meningen att vi skulle till nåt ställe men det var smockat så vi drog till Theos. Vart lite dricka där sen drog vi ut, skulle mött upp min bror men så blev det inte ändå. Vart ett hej o vi gick åt olika håll. Det slutade med att vi hamnade på Dovas, drack lite o pratade en massa. Gick sen därifrån för att gå in på nån sportbar längre ner på gatan men där var det en av oss som inte kom in så Alex drog hem o jag o Jens hamnade på Dovas igen. Min bror o Alle kom dit sen då jag skulle åka med dom hem. Satt kvar en stund o begav oss sen hemåt :)


Fredagens utseende ;)


Låg i sängen hela dagen igår, gick inte upp förns efter 6o begav mig till ica o handlade lite då jag bestämt mig för att kolla film o äta massa gott. Dock blev det ingen film men jag åt en massa. Slutade med att jag mådde illa sen. Usch o fy. Ont i tanden fick jag med, o då inte för att jag ätit massa skit utan för att min visdomstand håller på o titta ut.
Höll sen på o somna vid datorn så begav mig ner o borstade tänderna o testade Flux, för det blev jag tillsagd om av tandläkaren. Dock vare nog bland det äckligaste jag stoppat i min mun. Smakade precis som en BÄRFIS luktar o det är inte najs, inte någonstans. Fy fan. När denna är slut köper jag nog en annan.

Idag är det köra lite bil som står på schemat o sen kanske film eller nåt med Max.

Nu ska jag äta glass.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Danne

Nice Nice! Doovas har vi minnen ifrån!

Å varför får inte söta rara Danne bli linkad på din blogg för? ja skulle passa jätte bra under finaste (:

PUSS!

2011-03-20 @ 16:45:08
URL: http://simpleboy.blogg.se/
Postat av: Magnus L

Så du skulle ligga bakis o äta massa gott? :p. gick det bra att köra bil?

2011-03-21 @ 01:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0