23 Mars


Börjar känna mig sjuk, igen. Känns inge bra i halsen. Blir det inte bättre kommer jag bli arg. Jag blev frisk för en vecka sen, jag har inte tid att bli sjuk, jag har inte råd. Förlorade tre veckors lön denna månad, var ju i Dubai en vecka, veckan efter var jag sjuk o sen var det Axels tur - en av ungarna jag jobbar med.
Jag vägrar bli sjuk!

Igår var egenligen meningen att jag skulle åka o träna men jag orkade inte, så satt hemma o gjorde ingenting istället. Sen vart det jobb med mina fina små. Som jag saknat dom. Finns ingen underbarare känsla än att komma till dagis o se hur dom skiner upp, kommer springandes o kastar sig om halsen.
Madde har fått för sig att det inte är nå kul o åka buss hem längre, så vi gick. Bell var också riktigt duktig, gick nästan hela vägen hem :P
Fick gå till mörby sen då jag missade bussen med bara någon minut, den turen har jag alltid när jag jobbar där. Smet förbi Lidl på hemvägen o köpte glass, vilket egentligen är förbjudet men jag hade ett så förbannat sötsug så jag kunde inte stå emot.

Hamnade framför datorn när jag väl var hemma, somnade även framför den o vaknar 5.20 av att jag slår i huvudet i den. Inte skönt alls. Somnar iaf om o går upp några timmar senare :)

Nu har jag inte gjort ett piss, ska äta lunch snart för idag är det jobb, igen..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0