24 Mars


Igår ringde en gammal vän till mig, en vän som stått mig nära i flera år men som jag inte pratat med på över 6 månader. Saker och ting blev knas där o vi gick skilda vägar. Jag trodde aldrig jag skulle höra denna personens röst igen, iaf inte riktat mot mig. Allt var som vanligt under samtalet o det kändes riktigt bra.
Du har vart saknad!

Förkylningen är verkligen på gång nu. Halsen känns inte alls bra o näsan börjar bli täppt. Fy fan. När vare jag blev frisk liksom? Måste vara något sjukt fel på mitt immunförsvar.

Vaknade mitt i natten av att en full vän ringer o säger absolut ingenting vettigt. Kan efter det knappt somna om så när klockan ringde klockan 8 var jag inte vidare pigg. Min fina vän smsade o kollade om jag var vaken. vilket jag var, men när jag senare får ett sms strax efter halv 9 vaknar jag igen. Som vanligt har jag somnat om.

Ska in till stan en sväng med Natta idag, kanske även svänga förbi Luddes jobb o säga hej.
Ikväll blir det jobb med mina fina.

Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna.


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0