30 Mars


Denna morgon var läskig. Vaknar av att jag har snurrat in mig i laddaren till telefonen, så den satt väldigt fint runt halsen. Kanske dags att flytta laddaren , inte ha den vid sängen? ;)
Vaknade sent iaf, kravlar mig upp o käkar frulle, kollar BB o in i duschen. Mer han inte inte för sen var det jobb. Glömde dock att tala om att praktiken drar igång snart så det får jag ta imorgon, så jag förövrigt ska skaffa den ;)
Kört massa bil idag med, pappa hämtade mig efter jobbet o vi åkte till Arninge, in på el-giganten o kikar på en dator. Pappa hade sett att det var extrapris på någon just idag. Dock inte i min smak ;) Hade ju redan kollat ut en på NetOnNet som jag ville ha, den skulle komma in i butik idag. Fast dit han vi inte, jämförde då den med en jag hittade idag o kom fram till att den på el-giganten är bättre så ska tillbaka dit imorgon :)

Men först ska jag bege mig till Natta, hon har fått kissebebisar som jag ska kika på :) vid halv 1 någongång ska vi åka vidare till Kista för att fixa min praktik. Håll tummarna för att jag får där jag vill ha ;)
Datorn SKA iaf köpas imorgon, finns inga undanflykter. Sen MÅSTE jag städa mitt rum med. Linn kommer på fredag o det kan inte se ut som det gör då :P Jag har skjutit upp det allt för länge.

Men jaa, gott folk. Nu lämnar jag er o återkommer imorgon.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0