8 Mars

Helt otroligt egentligen att det redan är Mars. Tiden har gått så fort.

Har ju som sagt precis kommit hem från Dubai. Det var helt otroligt där och jag har bestämt mig för att jag ska tillbaka. Blev inte att se så mycket då 3 av 5 var sjuka. Jag ska berätta mer om allt senare. Just nu ligger jag fortfarande i sängen, har inte orkat ta mig upp än. Vaknade strax efter 8 o har legat med världens hosta o snorat som en tok sen dess. Saknar nässprayen jag hade i Dubia.
Jag har alltid vart livrädd för det, spraya in nåt i näsan, hur låter inte det? Men jag hade inte mycket till val i Dubai så jag körde ändå. Det var inte så illa trots allt ;)

Skulle egentligen träffat min kära igår men jag orkade verkligen inte, flyget gick från Dubai, 8.35 deras tid. Vilket menas 5.35 svensk tid. O sova på flygplan är inte det skönaste så fick väl kanske sammanlagt 1 timme sömn på hela resan, landade 16.35 svensktid. Sov knappt nåt nätterna innan heller, näsan och hostan har hindrat mig. Hade även tjejerna inne hos mig vissa nätter o då blev det inte heller mycket sova. Lite skraj är man ju att man ska rulla över dom. Men det gick bra, inga mosade barn ;)
Iaf, redan vid 8 igår höll jag på o slockna i soffan, men lyckades hålla mig vaken till 10. Då dog jag i min säng.

Ska upp o äta nåt nu. Får uppdatera er lite senare.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0