Blä blä och återigen BLÄ!


Nu är jag trött på detta. Jag skulle komma hem o ha kul. Träffa min kära och tvinga min favorit o leka lite med mig. Men istället ligger jag hemma, är helt slö o sover bort hela dagen. Igår somnade jag liksom strax före 10 och sov hela natten, hur ofta händer det? Kommer inte ens ihåg sist det var.
Jag hostar som en galning, jag är täppt, kan inte andas och låter som jag vet inte vad.
Det piper o har sig i lungorna när jag andas djupt och efter jag har hostat. Lite jobbig då det samtidigt typ vibrerear lite?
Imorgon är det jag som åker till apoteket. Måste även lägga in mina pengar jag fick efter resan på kortet och växla tillbaka lite till svenska konor.
Har även ont i hela högersidan i ansiktet, ingen aning om varför men så är det.

Tyckte synd om mig själv så drog med mig min bror till ica och köpte B&J. Mår dock illa nu. Jag ska inte äta sånt.
Har flera gånger bestämt mig för att jag ska bli nyttig. Men vet ni vad. Nu skiter jag i det, allt som har med dieter och göra. Jag tänker träna mig i form och samtidigt äta det jag känner för.
Jag lever en gång och tänker ta vara på det.
Nej, jag är inte helt nöjd med min kropp, finns en del jag skulle vilja fixa. Men det finns en av mig och jag vet att det går att tycka om mig precis som jag är.
Mat är bra och nyttigt, godis kakor och allt sånt är också jävligt gott. Så jag tänker äta det. Dock inte i stor mängd för det skulle jag bara må skit av. Men i måttliga mängder.
Jag är trött på allt snack som har med vikt o göra. Jag är som jag är o så länge jag inte mår dåligt över det, så länge jag inte skäms mer över mig själv så är det precis såhär jag tänker vara.
Alla jävla pinnsmala människor i alla tidningar, alla som har den kroppen jag egentligen skulle vilja ha. Vad är det som säger att dessa människor inte är missnöjda? Jag tror aldrig man blir riktigt nöjd, är det inte det ena är det de andra.
Jag ska ändra min inställning. Jag ska bli nöjd!

Hare bra.
Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0