Dubai. Torsdag


Vi vaknade upp väldigt utvilade men samtidigt väldigt sega. Madde hade feber o jag och Therese var förkylda. Kul start på resan. Har nu i efterhand kommit på att det enbart var vi tre som badade som slutade med sjukdom ;)
Vi begav oss iaf ner till frukosten för att sen gå ner och kolla stranden. På tillbakavägen hittade vi den omtalade Pingvinklubben, en klubb dom hade på hotellet för barnen. Vi gick dit o kollade vad det var, Therese och Mikael tyckte det verkade okej och bestämde sig för att åka och handla lite bröd och yhogurt att ha uppe på rummet så jag vart själv med tjejerna. Efter lite bus o lek bestämde dom sig för att laga mat åt mig och försvann in i det lilla huset som stod uppe i sanden. Jag satte mig på en stol utanför o dom började pyssla med sand och snäckor. Allt gick bra tills två Tyska (tror jag) ungar kom och tyckte det var förbannat kul o springa runt huset o skrika in i varje fönster. Mina tjejer uppskattade det inte och jag gjorde vad jag kunde för att få dom att sluta, dock utan resultat. Madde vart ännu räddare och tårarna kom. Då gick vi.
Uppe på rummet igen tog det inte lång tid innan dom båda somnade. Trötta små tjejer :)
Jag gick in till mig och la mig för att läsa, efter inte alls lång tid kom föräldrarna hem igen o vi satte oss och åt lite av det som köpt, pratade även massa vilket jag tycker är jätteskönt för nu står jag dom närmre.
Vi bestämde oss för att gå ut o äta på en av hotellets restauranger senare mot kvällen. Det gick ingen vidare. Madde var fortfarande dålig och Bell ville inte sitta still så jag tog med mig dom båda upp på rummet där vi kollade TV, mös och åt lite mat.


Jag älskar denna söta lilla varelse, något så fruktansvärt :)


Båda tjejerna somnade, ganska sent. Men dom somnade iaf ;)
Jag gick över till mig, läste tills dom kom hem o sen somnade även jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0