Gottegris


Sitter här och belönar mig med choklad vilket INTE är tillåtet. Jag vet att detta kommer sätta igång det onda. Äre värt det? Näe, inte direkt. Har för mig att dessa bitar var godare än de var. Fy, är besviken :(
Var till Arninge och handlade lite mat med min bror, självklart blev det mer än jag engetligen skulle handla, nu menar jag inte maten utan vi smet in på ÖB så fyllde på mitt reda överfyllda lager med schampoo o liknande. Det vart megadyrt :( När vi sen kom till Lidl, där jag köper min mozarella ( den är billig där, halva priset mot i en annan butik) så visar det sig att de e SLUT? WHAT?! Jag blev arg. Ska knata ner dit imorgon o köpa på mig ett lager.
Mozarellan är faktiskt godare än chokladen jag har här brevid. Skumt!

Innan vi skulle åka så var min bror in här o störde mig massa o pratade på non stop. När han skulle ut vare en mindre källarspindel ute och spatserade UTANFÖR mitt rum, på väg in. Efter lite gnäll o tjaj dödade han den men sa att jag fick ta papper och slänga den.
Jag VÄGRADE o vi sa att vi skulle låta den ligga kvar där, mosad, tills pappa kom hem (vilket han gör ikväll) . När jag själv sen skulle ut ur mitt rum hade jag helt glömt bort den, kom på den igen när jag var i trappen o såg att den inte låg kvar. Skriker i ren panik o frågar om han tog bort den, att den annars satt under min strumpa. Jag hade verkligen panik. Han säger lungt, utan att uppfatta vilket läge jag är i, att han tog bort den.
Ibland älskar jag min bror, massor. Tänk om den suttit under min strumpa.
Jag hade dött.

Nu ska jag kolla fredagens avsnitt av BB.
O bara för att informera er så hejar jag helhjärtat på Gurkan. Åker han ut slutar jag kolla. Så jävla härlig människa det där :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0