Hemma


Nu är jag äntligen hemma igen. Ungarna var hur goa som helst. Inez ville gärna visa mig allt hon fått i helgen då hon i lördags fyllde tre. Go tjej. Hennes syster var även hon ett litet charmtroll. Ser fram emot att jobba med dom. Nu är det bara snack med Hemfrid som gäller så ska nog detta snart vara löst :)
Åh, vad jag älskar barn. Dom är så förbannat söta, vissa iaf. ;)

Imorgon ska jag till skolan, har inte vart där sen vi började så vi får se hur det går. Har ju som ni säkert vet vart en jädra massa problem men det ska vi nu lösa :) Efter besöket på skolan bär det av för att fixa praktikplats. Hoppas på H&M, saknar min Leo :)
Annars äre jobb. Ska kanske försöka städa lite med. Dock tror jag det blir som vanligt, att det skjuts upp ;)

Nu ska jag äta lite.

Tjingeling!


Vattnet min bror har framför sig är i princip gjort av salt. Slickade du på fingret efter att ha doppat handen där var det som att hela tungan skrynklades, de var äckligt. Så nu vet ni det. Därför denna bild är lite kul. Tänk om han trillat i. :) Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0