Hemma


Åkte över till Linn tidigare idag, fick springa till bussen men jag han :) Danne kom även över dig senare. Alltid lika mys att träffa min favorit. Han är en bra vän den där lilla knasen :)
Vi halvkollade lite på TVn som nog mest egentligen var på i bakrunden o pratade en massa. Har inte träffat dom på evigheter, söndagen innan jag åkte måste det vart. En evighet med andra ord. Inte okej.
Kom nyss hem iaf, snälla Danne körde mig hem. Men inte för min skull utan för att han hade lite planer här i Täby. Mihi :)

Imorgon ska jag försöka få lite plugg gjort samt städa mitt rum. Det är två måsten. Skolan ligger jag efter i och mitt rum tänker jag inte ens kommentera ;)
Ska även över till mina tjejer och spendera kvällen med dom, mysmys. Saknar dom lite, enfast det inte ens är en vecka sen jag såg dom sist. Men man blev van att ha dom nära hela tiden. Go ungar :)
Detta påminner mig att jag ska skriva lite mera om Dubai med. Övergår till det.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0