Inte som jag trodde, men resultatet är bra


Fick springa till bussen, men jag hann. Väl framme i skolan har den inte ens öppnat än. Får stå ute och vänta ett tag. Släpps in o pratar med Rene, får då veta att jag ska göra ett prov, 75% måste man ha för att få G. Vad fick jag då undrar ni, klarade jag det? 51% fick jag, första gången. Han sa att det var en testomgång o jag fick göra det igen. Slutresultatet blev 75% :D Så vart ett G ! Sen var det visst ännu ett prov som skulle göras. Där fick jag MVG. Tror fan det måste vart ett av mina första :P Slutbetyget blev iaf VG. Vilket känns lite skumt då jag inte vart där på en enda lektion, eller var där första men då gjorde vi ingenting, ändå lyckas jag få bra betyg. Jag är duktig :)

Nu ska jag egentligen städa, men först måste jag kolla BB, för det har jag inte gjort än. Har inte sett det som var i söndags heller. Blir BB o nåt att äta. Sen städa, om jag hinner. Jobbet kallar vid tre, så får se hur det går.


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0